Centrum Edukacji Samorządowej jest autoryzowanym dystrybutorem czołowych firm obecnych na rynkach: motoryzacyjnym, lotniczym, transportowym i budowlanym. 3M, Brenntag, Fein, Loctite i Teroson oprócz działalności na pokrewnych rynkach łączy jeszcze jedno – są najlepsze w swoich branżach. W CES od 1997 r. dążymy do osiągnięcia podobnego celu i możemy pochwalić się wieloma sukcesami. W 2010 r. CES był Najlepszym Autoryzowanym Dystrybutorem Motoryzacyjnym marek Loctite i Teroson w Polsce, a od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce firm dystrybucyjnych w branży motoryzacyjnej i lotniczej. Od 2006 r. CES spełnia wymogi certyfikatu jakości ISO, początkowo 9001:2000, a od 2008 r. – ISO 9001:2008.

OBSZARY DZIAŁANIA

Klientów CES można podzielić na trzy główne grupy. W pierwszej mieszczą się firmy oferujące usługi na rynku motoryzacyjnym, głównie serwisy samochodowe: mechaniczne oraz, w szczególności, blacharsko-lakiernicze (m.in. sieć serwisów Grupy PGD). W drugiej można znaleźć duże firmy transportowe, często są nimi klienci instytucjonalni (np. Miejskie Zakłady Autobusowe, Metro Warszawskie, Tramwaje Warszawskie). Trzecia, niemniej ważna grupa to klienci z rynku lotniczego (m.in. LOT, EADS PZL i P.P. „Porty Lotnicze”). Portfolio klientów CES jest obszerne i co dla nas równie istotne – bardzo lojalne. Zaopatrujemy naszych klientów w produkty najlepszych firm na rynku od wielu lat.

 

POLITYKA JAKOŚCI

Motto naszego głównego dostawcy: „A BRAND like a FRIEND” to hasło, które zobowiązuje. Utożsamiamy się z nim i realizujemy je w praktyce. Wymagania klienta są naszym priorytetem. Świadomość odpowiedzialności za właściwe dobieranie produktów, odpowiednią aplikację w wielu dziedzinach techniki, tak newralgicznych, jak lotnictwo, motoryzacja i budownictwo i wiele innych, skłania nas do ciągłego doskonalenia. Zapewniamy klientowi najwyższej jakości produkt, zarówno w sferze myśli technologicznej, jak i praktycznych zastosowań. Sprawna logistyka pozwala nam większość zamówień realizować w ciągu 24 godzin. Cele jakościowe CES realizujemy przez ciągłe monitorowanie wyników sprzedaży, efektów aplikacji oraz satysfakcji naszych klientów. Prowadzimy stałe programy lojalnościowe wiążące klientów z naszą firmą. Systematycznie podwyższamy nasze kwalifikacje poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach, seminariach i treningach prowadzonych przez działy techniczne firm Henkel i Fein. CES deklaruje stałe doskonalenie systemu zarządzania jakością.


 

CERTYFIKAT JAKOŚCI ISO

Od 1996 r. System Zarządzania Jakością CES spełnia wymogi certyfikatu ISO. Początkowo był to certyfikat ISO 9001:2000, a od 1998 r. (w związku ze zmianą normy) – ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009). Jesteśmy certyfikowani przez Biuro Certyfikacji Polskiego Rejestru Statków S.A. w zakresie dystrybucji chemii technicznej i doradztwa.